Tarcza pilarska FR06A001H 160X20-52
Opis
Pilarki przenośne, aluminium, 160 x 20 x 2,2/1,6 x T52
Przeznaczone do pilarek przenośnych, idealne do cięcia aluminium, miedzi, mosiądzu i tworzyw sztucznych.
Zęby z produkowanych przez firmę Freud węglików spiekanych z zastosowaniem węglika tytanu oraz kobaltu (TiCo) zapewniają wysokiej jakości wykończenie przy znacznie dłuższym okresie eksploatacji.
Technologia powlekania Perma-SHIELD zapewnia lepszą ochronę i gwarantuje trwałą wydajność cięcia.
Precisely the best – Freud, jako największy na świecie producent wysokiej jakości pił tarczowych, dostarcza produkty do wszystkich możliwych zastosowań.
Specjalnie zaprojektowane szczeliny antywibracyjne zapewniają spokojną pracę i niski poziom hałasu.
Innowacyjny proces lutowania trójmetalowego, w trakcie którego ostrza z węglika spiekanego łączone są z korpusem piły. Ta stworzona przez firmę Freud metoda obejmuje umieszczenie stopu miedzi między dwiema warstwami stopu srebra, zapewniając dodatkową elastyczność i wysoką udaroodporność .
Wysokiej jakości stalowy korpus gwarantuje precyzję i wysoką wytrzymałość.
Laserowe oznaczenia (zastosowanie i materiał) na każdej pile umożliwiają łatwą i szybką identyfikację produktu.
- Przeznaczone do pilarek przenośnych, idealne do cięcia aluminium, miedzi, mosiądzu i tworzyw sztucznych.
- Specjalna formuła wysokiej gęstości węglików spiekanych z zastosowaniem węglika tytanu oraz kobaltu (TiCo), opracowana i produkowana przez firmę Freud. Zapewnia ostrzejsze krawędzie i wysokiej jakości wykończenie przy znacznie dłuższym okresie eksploatacji.
- Technologia Perma-SHIELD oferuje formułę przeciwcierną, która zapewnia wysoką odporność piły podczas najbardziej wymagających zastosowań. Zapewnia izolację termiczną, chroni przed korozją i eliminuje osadzanie się żywicy, redukując przestoje spowodowane koniecznością czyszczenia piły.
Dane produktu:
- Średnica piły (mm): 160,00
- Otwór wewnętrzny (mm): 20,00
- Rzaz (mm): 2,20
- Grubość korpusu (mm): 1,60
- Liczba zębów: 52
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.